infinity is (w)here

http://www.youtube.com/watch?v=P9Ter2qS8h8

 

Ik zat op de grond. Mijn hoofd in de wind. Delfde mijn eigen graf, groef in het verleden. Ik wilde zien wat ik wou zien. Begrijp je?

Fantasie slaat op hol. Uiteraard een man.

En ik weet, hij speelt een spel. Natuurlijk speel ik mee. Hij zegt dat ik gek ben. Vraagt me om voor hem te dansen. Ontfermt zich over mij.  

Ik speel  het spel serieus, weet niet wie ik ben. Ik hou het kort.

Ik wou hem kapot maken, omdat ik van hem houd.

Begrijp je?

 

 

Uiteraard word ik wakker.

Verwarrende gedachten. Vol blauwe plekken. Vol inspiratie.

 

Wat men ook zegt. Ik denk:

Erg 21ste eeuws  te zeggen dat je als vrouw geslagen wordt.

Minder makkelijk te zeggen dat je jezelf via een ander wil slaan.  

 

 

Ik zag een verhaal. Je zag een verhaal. Er was een verhaal. Er was geld. 

 

http://www.youtube.com/watch?v=s9lJ4RZ28cc

Leave a Reply

