Scheur me los van papier

Scheur me los

van papier

uit mijn mond
scheur me een hand vol
die ik was
Pluk me los
van de grond
uit mijn mond
pluk me een hand vol
die ik was

draag me
voor op papier
voor uit mijn mond
draag me handen vol
die ik ben

Pluk me los
uit de lucht
uit mijn mond
pluk me handen vol
die ik ben

plant me los
van papier
uit mijn mond
plant me handen vol
woorden
in je mond
die ik worden zal

groei me los
van papier
uit mijn mond
woorden
groeien in jouw mond
handen vol

Hilde Droogné

Leave a Reply

