the answer lies in the method you’re using

natuurlijk is het niet mijn bedoeling om Jou te schofferen,

ik moet toegeven dat ik wel graag de oudere generatie schoffeer (dus ik ga ervan uit dat je me vanuit een ouderlijke verantwoordelijkheidszin nu of later tijdig op mijn limieten wijst)

binnen het verhaaltje van transitie hebben we gewoon weinig tijd om het traag en gestaag te doen,
we moeten op een korte tijd zo vlug mogelijk met elkaar leren samen werken, elkaars sterktes gebruiken en zwaktes in evenwicht brengen

wat ik wil zeggen en waarom ik zo graag scherp uit de hoek kom,

een symbiosis-project heeft volgens mij alleen maar overlevingswaarde als je mij en tezamen met mij mijn generatie kan weten te overtuigen
jongeren zijn te overtuigen door hun (vernieuwende) ideeën te implementeren
anders sterft “jullie” project tezamen met “jullie generatie”

snap je?

Leave a Reply

