re-actie

ik snap je wel,
volgens mij is er een dringende nood aan transitie,maar niet halsoverkop.
Vorige generaties (jongeren) hebben het je al talloze malen voorgedaan, die revoluties.
Het is nu tijd om met kennis van zaken, doordacht te werk te gaan.
Niet dezelfde fouten te maken dan in het verleden, in samenwerking met de verschillende generaties.
En dat is nu net wat deze tijd uniek maakt:
voor het eerst kan je bijna 4 generaties bevragen over een probleem.
Ik ben het dus niet echt eens dat de overtuigingskracht naar de jongeren de toekomst van zal bepalen.
Waar ik wel zeker van ben is dat de energie van de jeugd, gekoppeld aan de ervaring van de ouderen iets kan worden.
(en by the way; ook ik heb veeeel energie)

Leave a Reply

