symbiosis

ik maak gebruik van de situatie. ik wil met jou een weddenschap doen voor dadels.

ik weet helemaal niet wat prof blabla van intro gaat geven. wat ik luidop denk (en waar jij jaloers op bent): het is serieuzer uitgedraaid dan ik had verwacht, ge zijt een opportunist, het gebruiken van een professor als intro is een drogargumentatie, gewoon, om indruk te maken op het publiek.

ik weet helemaal niet wat de professor te vertellen gaat hebben.

maar ik stel voor:

weddenschap,

wie gaat het hart van het publiek winnen?
a) de professor
b) ik

(natuurlijk gaat het publiek de schoonheid van de twee verschillende presentaties inzien, en gaat gij als organisator van het event een goede connotatie hebben in het collectief geheugen)

maw:

als ik win, krijg ik 10 dadels
als de professor wint, krijgt gij 5 dadels

we kunnen afspreken hoe we de winnaar bepalen.

Leave a Reply

