brainstorm

misschien kunnen we per mail ‘ns wat overleggen: mocht je zin hebben om het magazine mee te  flyeren in de drie steden? misschien heb jij ook ideeën, of ken je mensen die willen meehelpen flyeren (in cafés, theaters, musea, e.a.  als je ideeën hebt , laat maar horen)

 

met de deur in huis, zo heb ik het het liefst.

vergeleken met de vooruit ontmoeting, zijt ge nu licht de opportunistische valstrik richting in gedraaid.

doe ik niet aan mee.

ik heb geen zin om te gaan random flyeren. tenzij er een cool concept aan gekoppeld wordt. ik denk aan: ik wil voortdurend goede muziek (!!) (geen random geleuter) rondom mij hebben, en alcohol (sorry, ik zit momenteel nu eenmaal in deze fase). dan wil ik gerust mee door de straten trekken, de mensen rondom mij in beweging zetten (daar ben ik goed in) en in elke stad posters ophangen.

inderdaad, een gevouwen a4tje drukken en afgeven interesseert me geen bal. de helft van de folders vliegt op straat.

ik wil a4’s plakken in het publieke domein.

dus voor de liberté-egotrippers,

GOEIE tekst moet samen gaan met GOEIE visualiteit.

IK WIL
1) een grafiti-stijl eyecatcher
2) een formeel en inhoudelijk goed geschreven a4 tekst er in de buurt van

love and peace!

Leave a Reply

